Ik heb mijn ervaring als zeer prettig beleefd. Mijn bestelling was niet op voorraad, moest uit een ander filiaal komen. Ik werd gebeld met de vraag, of ik het erg zou vinden als de bestelling een dag later afgeleverd zou worden!
Geweldige service
Sterke punten
Klantvriendelijkheid
Verbeterpunten of tips
Ga zo door, en verpak kleine artikelen ook in een kleinere doos. Denk aan het milieu