W. Ruitenbeek 8/10 19-10-2017 De bestelling was prima verzorgd , goed verpakt en ook snel bezorgd ! Top!Zou iedereen aanraden hier te bestellen! Groet Wilma Sterke punten Netjes verzorgd product . Verbeterpunten of tips Geen