Er is veel keuze in carnavalskleding
Verbeterpunten of tips
Jammer genoeg moet er nog verzendkosten betaald worden ( €4,95) en als je dan retour moet sturen moet er nogmaals verzendkosten (€ 6,95) betaald worden. Ik ben dus € 11.90 kwijt terwijl ik niets besteld heb. Dit is wel een groot verbeterpunt voor jullie bedrijf