Mooie en duidelijke website. Betaling via de site gaat uitstekend en een vlotte levering van mijn bestelling.
Enige minpuntje vond ik dat mijn bestelling, een Oktoberfest keukenschort best in een envelop had gemogen van mij ipv in een grote doos. Dan had het mij bezorgkosten gescheeld en Carnavalsland verpakkingsmateriaal.
Ik ben tevreden en ga zeker vaker gebruik maken van Carnavalsland. Ze zijn goedkoper dan mijn lokale feestwinkel.
Sterke punten
De duidelijke website en de betaling liep snel en vlekkeloos met IDEAL.
Verbeterpunten of tips
Kleinere voorwerpen in een bubbelenvelop zodat het door de brievenbus kan, zoals in mijn geval een schort in een doos. Scheelt de klant bezorgkosten en jullie een doos. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.