Goede ervaring met het bedrijf, goed, snelle levering, alles goed geleverd
Verbeterpunten of tips
de nethandschoenen waren van heel dun materiaal en bij afhalen van het kartonnetje gingen de handschoenen kapot aan de rand bij de vingers, dit viel niet erg op, hierdoor heb ik ze niet teruggestuurd.