Ik ben zeer ontevreden!
Dat ik 1 keer portokosten moet betalen, oké. Maar als je iets terug stuurt wat niet goed is en je moet weer een hoop portokosten betalen, wat bijna net zo veel is als wat je besteld had, dan vind ik dat schandalig. Ik heb dus iets terug gestuurd van €7,95. En ik ben met 2 keer portokosten €12,45 kwijt!! En ik heb dus helemaal niks!! Ik kan zelfs niet ruilen, wat ik graag had gewild. Denk maar niet dat ik nu weer iets bestel bij jullie, want dan moet ik voor de derde keer portokosten betalen.
Verbeterpunten of tips
Zie hierboven bij ervaringen.