Advies

B. Van der Pluijm

Zeer slechte kwaliteit caravan. Nieuwe caravan binnen 5 jaar veel mankementen zoals; dak moet vervangen worden, folie kastjes laat los geiser kapot, raamhendels defect en nog meer kleine mankementen. Service is zeer slecht omdat garantie is verlopen na 2 jaar. Je moet het zelf maar uitzoeken zij doen helemaal niets voor je, sturen je door naar dure bedrijven. Kortom geen aanrader om daar een caravan te kopen. Onvriendelijk en niet klantgericht.

Echte service door te komen met goede oplossing zodat iedereen tevreden is.

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemorgen mevrouw Van der Pluijm,
Uw heeft een tweedehands chalet gekocht bij een particulier van 8 jaar oud waarvan u wist dat er mankementen waren, dus niet 5 jaar oud zoals u refereert. Ondanks dit bent u toch overgegaan tot koop. U heeft dus het chalet gekocht 'zoals gezien', dit is altijd zo bij particuliere verkopen. Nu probeert u ons als bedrijf aansprakelijk te stellen, u had dit onderling met de verkopende partij dienen te regelen toen u het kocht. Daarnaast heb ik u geprobeerd te helpen via de mail en eerlijk antwoord gegeven. Ik heb u zelfs nog een vergoeding overgemaakt om u een beetje tegemoet te komen. Zelfs dat is niet voldoende voor u. U wilt iets wat niet realistisch is. Met vriendelijke groet, Fietje Stekelbos

Score voor Caravancentrum Stekelbos: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: