Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Melvin en Jill

We hebben een chalet besteld bij Stekelbos, toen kregen we te horen dat de levertijd best wel lang was (9 maanden vanaf het moment van bestellen). Dat was een kleine tegenvaller we hadden gehoopt op een maand of 2a3 kwam door de corona. We waren helemaal blij dat we eindelijk konden bestellen en namen de wachttijd voor lief . Jammer genoeg had de fabriek ook niet alles op een rijtje vanwege de enorme vraag. Uiteindelijk langer dan 9 maanden gewacht en toen kwam onze stebo super plus 12x4. Vanaf dat moment kwam de kracht van de firma Stekelbos naar boven. De fabriek had het 1 en ander niet helemaal netjes afgewerkt. Maar daar weet Stekelbos wel raad mee. Afspraak maken voor een oplossing ect fantastisch gewoon geen andere woorden voor perfect. Snel handelen snel een monteur sturen geen enkel probleem. Het word geregeld en opgelost en nog in hoog tempo ook. Dank jullie wel Fietje voor de bestelling Mariëtte voor de nazorg en snelle handelen voor reparaties en natuurlijk de monteurs die ons steeds uit de brand helpen Arno en Peter nogmaals Dank toppers ga zo door een voorbeeld voor velen

Makkelijke communicatie snel handelen altijd vriendelijk

Nvt

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Beste Melvin en Jill, wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! Heel goed om te horen.
Groetjes van ons allemaal.

Score voor Caravancentrum Stekelbos: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: