Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Dhr. Willemse

Langere tijd hebben wij de gedachte gehad om een chalet aan te schaffen. Puur om uit je dagelijkse routine te komen, dichter bij de natuur te zijn en daardoor makkelijker te ontspannen. Wij wonen in de randstad, dus was Stekelbos al snel waar ik aan dacht bij het woord 'chalet'. Samen met mijn vrouw ben ik dus gewoon een keer naar binnen gestapt en werd daar hartelijk ontvangen.

Stekelbos heeft een geruime keuze en veel op voorraad. Bij het zoeken naar een chalet hebben wij een gedegen advies gekregen. Door de laagdrempelige en gemoedelijke sfeer voelde wij ons meteen op het gemak. Daarom vind ik Stekelbos zeker een aanrader om je goed te laten informeren. Vanzelfsprekend heb ik ook onderzoek gedaan naar andere chaletleveranciers, echter kwam ik qua advies, kwaliteit en zeker ook prijs, weer terug in Oterleek. Uiteindelijk hebben wij de chalet gevonden die perfect bij ons past. Dank daarvoor.

Had graag een kijkje willen nemen bij de bouw van de chalet. Echter was de chalet al reeds gebouwd. Voordeel hiervan was eigenlijk dat we relatief snel de chalet konden betreden.

Score voor Caravancentrum Stekelbos: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: