Bezorging & Levertijd
Website

Maja De Coster

De matrashoed schuift weg in de dekbedovertrek. Dit had ik voor de aankoop al gelezen in verschillende reviews.
Ondertussen heb ik een promotiemail i.v.m. blackfriday, ontvangen. Jammer om zo zwart op wit te zien dat ook jullie meedoen met het aanpassen van de prijzen, namelijk eerst de prijs verhogen en dan korting geven. Dit had ik niet verwacht van jullie, teleurstellend.

Makkelijke hoezen.

Verbeterpunten

Ik veronderstel dat er aan de stof niets te veranderen valt. Maar klanten die zelf gaan prutsen met velcro,drukknopen,... Is ook niet ideaal. Toch eens intern bekijken naar anti-slip mogelijkheden boven- en onderaan of in de hoeken?

Reactie Cara C'air:

Beste Maja,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Cara C'air. We vinden het vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de hoezen. Maar we zijn wel blij dat je van je laat horen.
Allereerst willen we graag verduidelijken dat we nooit onze prijzen hebben verhoogd om ze vervolgens te verlagen tijdens Black Friday. Wél heeft de Black Friday actie een hogere korting dan andere acties.
We hebben ook contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de hoezen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je.
Cara C'air

Score voor Cara C'air: 4/5