Reviews

7.6 / 10
3515 beoordelingen
Schrijf beoordeling

78% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Carlton Hoyer

2/10

Slecht. Op 19 maart heb ik 2 cadeaukaarten samen hapje eten besteld, maar helaas niks ontvangen. Uiteraard had ik mijn ongewenste mail gecheckt. Op 26 maart een email verstuurd, maar tot vandaag nog geen reactie ontvangen. Ik heb mijn werkgever ook aangegeven dat dit me geen bedrijf lijkt om er in de toekomst nog zaken mee te doen. Blijkbaar moet ik tenminste 1 ster geven, als het kon had ik geen een gegeven.

Reactie Cadeau4Jou:

Beste Carlton,
Wat super vervelend dat jij je bestelde cadeau nog niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben geen e-mail ontvangen met het e-mailadres waarmee jij dit bericht en de bestelling mee geplaatst hebt.
Wel hebben wij nu direct het cadeau opnieuw aan je verstuurd, deze ontvang je per e-mail. Kan je ons laten weten of je het nu ontvangen hebt? De e-mail kan je sturen aan: info@cadeau4jou.nl
Met vriendelijke groet,
Team Cadeau4Jou


Score voor Cadeau4Jou: 1/5
Beveel je Cadeau4Jou aan? Nee