Ramon Stoffer

Een jaar na inbouwen gebeld omdat de module (na een accu-wissel) niks meer doet. Zeer arrogante medewerker die niks voor me wilde doen. Na aandringen gaf hij aan dat het probleem niet zou moeten kunnen optreden. Verder kon hij niks meer doen. Zeer teleurstellend. Centen binnen, service tot de deurmat.

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer Stoffer, het is heel vervelend als er ergens een storing ontstaat in uw cabriokap die u natuurlijk graag verholpen wil hebben. Ik heb u zelf aan de telefoon gehad. Ik begrijp dat u gestresst was, en daar hebben wij begrip voor. Het is voor ons ook lastig om in te schatten wat er gebeurd is. Omdat de storing ontstaan is bij de BMW dealer, zoals u vertelde, is de meest logische vraag wat er precies gebeurd is, en vervolgens hoe ik u nu het beste kon helpen. Daarna vroeg ik u om langs te komen als het probleem niet verholpen zou worden, maar toen had u de verbinding al verbroken. Wij geven er de voorkeur aan om met elkaar in gesprek te blijven, u kiest er voor om de verbinding te verbreken en een slechte review te schrijven. Jammer. Marcel Blom

Score voor Cabrio Care: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee