Denise

We hebben hier twee magneetstickers besteld welke we vooraf moesten betalen. Dit was voor ons een grote gok gezien we geen idee hadden wat voor kwaliteit we mochten verwachten. De kwaliteit van het drukken bleek gelukkig voldoende te zijn. Waar we echter niet tevreden over zijn, is de kleefkracht van de stickers. Zelfs koelkastmagneten blijven beter zitten dan deze twee stickers. Daarbij kregen we onverwachte extra kosten; nergens op de website werd aangegeven wat de extra kosten zouden zijn voor het uitsnijden van de letters.
Al met al geen fijne ervaring; we hadden hier liever niet besteld.

Goede, vriendelijke customerservice

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant,
Dank voor uw terugkoppeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde producten. Wat we echter jammer vinden, is dat deze review naderhand niet meer is aangepast. Er zijn namelijk vanuit onze kant verschillende stappen ondernomen om een goede oplossing te vinden, ook voor de punten die u hierboven benoemt.
Zo is er aangegeven dat wij geen vaste meerprijs kunnen geven voor uitgesneden magneetstickers, aangezien dit op aanvraag is (zoals op de site aangegeven is) en afhankelijk is van de order zelf. Met de meerprijs bent u uiteindelijk wel akkoord gegaan. Het klopt inderdaad dat er twijfels waren over de kleefkracht van de geleverde magneten. Aangezien we hier eerder nog geen klachten over hebben gekregen, zijn uw stickers teruggeroepen en extra getest op onze eigen voertuigen. Wij hebben echter geen mankementen kunnen vinden en hebben onze garantie gegeven dat ze blijven zitten bij juist gebruik. Later hebben wij de terugkoppeling van u gekregen dat uw tevreden was met deze oplossing en de service. We hopen daarom alsnog dat de stickers uiteindelijk naar wens zijn. Indien dit niet het geval is, kunt u gerust contact met ons opnemen!
Team Businessstickers.nl

Score voor Businessstickers.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: