Judith van Valen

Eindelijk het geschikte doek!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons dakterras op 4 hoog hebben we lang gezocht naar het juiste doek! De wind hier is sterk en het is erg onrustig als een gespannen doek flink wappert. Buitenkado heeft een mooi aanbod aan doeken die de wind doorlaat, in bescheiden kleuren.

Ik kan haast niet beschrijven hoe gelukkig ik ben met de schaduwdoeken. Mijn vriend en vriendin wanen zich net als ik op vakantie. Door de acceptabele prijs hadden we geld voor mooie hardhouten stokken (iets smaller dan geadviseerd maar het werkt voor nu)! De keuze voor ogen en spanners van rvs (of metaalkleurig althans) zorgen, in combinatie met de kwaliteit van het doek, voor een enorm luxe resultaat.
(Wij hebben beige doek, 2 van 2 x 2,5 vanwege het balkon en 3 stokken langs railing van 1,70 hoog, aan de muur oogjes op 2,20 hoog)

Het creert een schaduwrijke sfeervolle omgeving en ik heb het gevoel alsof ik op vakantie ben in Italie. En een mooie uitbouw erbij heb. Genieten!

Om advies te vragen op de dag van aankoop hebben we 2x kort telefonisch contact gehad en ze hebben me uitstekend geholpen. Het doek wappert haast niet en is zo makkelijk mooi te fixeren.

Ik snap nu waarom dit bedrijf zo heet ;-).

Score voor Buitenkado.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: winddoorlatend schaduwdoek 2 x 2,5 beige