Stef Viveen

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

BESTEL HIER NIET!
Ter illustratie, er is LETTERLIJK GEZEGD: "Wij zijn ooit begonnen met de insteek dat we met zo weinig mogelijk overhead en kosten een zo goed mogelijk product, voor de scherpste prijs van Nederland, willen leveren. Bij die insteek hoort een bepaald service level." Oftewel, verwacht GEEN klantvriendelijkheid als je hier wat bestelt!

Bestelling geplaatst op een donderdag. Zes (!) dagen later, hoor ik voor het eerst van Buitenkado.nl dat het product niet op voorraad is ookal gaf de website aan van wel. Een probleem met het verwerken van de order kan zich altijd voordoen, maar dat ik hier pas zes dagen na bestelling voor het eerst over wordt geinformeerd vind ik niet netjes! Vervolgens wordt er geen enkele moeite gedaan om mij ook maar enigzins tegemoet te komen. Sterker nog, er worden allerlei excuses verzonnen.
Ik heb aangegeven de order te annuleren

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Stef,
Jammer dat je op deze manier onze reactie uit z'n verband trekt. Daarom hierbij onze kant van het verhaal.
Door een voorraadverschil bleek het bestelde product niet op voorraad. Dit gebeurde voor een "lang weekend" ivm Koningsdag. Je stuurde tijdens het lange weekend al een mail waarin je gelijk om een compensatie vroeg omdat de bestelling niet op tijd binnen was. We hebben na het lange weekend contact met je opgenomen en daarbij uitgelegd waar het fout was gegaan en daarvoor excuses aangeboden (+ een voorstel gedaan voor een alternatief product). Omdat je vervolgens nog steeds bleef vragen om een compensatie, hebben we middels een e-mail geprobeerd uit te leggen waarom wij niet gelijk over gaan tot het aanbieden van korting wanneer een zending onverhoopt een aantal dagen vertraging oploopt. We vinden het jammer dat je het niet aanbieden van korting gelijk stelt aan geen klantvriendelijkheid. Voor ons betekent klantvriendelijkheid dat we ons uiterste beste doen om iets zo snel mogelijk op te lossen wanneer er een probleem is. Gezien de vele positieve reviews die we hebben lukt ons dat gelukkig in de meeste gevallen.

Score voor Buitenkado.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: bevestigingsmaterialen zonnedoek