Slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Doet alsof ze heel service gericht zijn maar tot nu toe nergens goede service voor gehad. Product niet zoals omschreven.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Asjin Gritter,
Jammer en wat mij betreft ook wel bijzonder dat je eerst zegt dat je tevreden bent over de geleverde tent maar dat je daarna alleen maar een positieve review wilt schrijven als wij gratis een extra bestelling (2 zijwanden) t.w.v. ruim 40 euro naar je opsturen. Bij mij komt dan eerder de term chantage naar boven i.p.v. service. Het oordeel is in dit geval echter aan de lezer van deze reactie en daarom plaatsen we de mailwisseling die wij met je hadden integraal onder dit bericht.
Hallo,
Aangezien je deze mail stuurt en vraagt te mailen wanneer je niet geheel tevreden bent, deze mail. De tent is opzich prima echter is het monteren van de zijwanden vrij veel werk (zo easy up is het dan niet meer) daarnaast is het erg donker in de tent en had ik liever een extra zijwand met een raam erin en 1 met een deur zodat je makkelijk alle opties kan maken, nu heb je enkel 1 raam en 1 deur. Als je dit nog zou kunnen nasturen zo dat de set wat mij betreft wel af maken.
Ik wacht nog even met de beoordeling invullen tot ik uw reactie heb ontvangen.
BVD Vr gr Asjin
Hallo Asjin,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb geprobeerd te bellen maar ik kreeg de voicemail. Wij werken met vaste sets zijwanden. Dit is een bewuste keuze omdat we enerzijds maar een heel enkele keer horen dat klanten een andere samenstelling willen en anderzijds omdat de tent al snel een paar tientjes duurder zou worden wanneer we klanten de keuze zouden geven. We hebben normaal altijd wel losse wanden met raam of deur in de shop staan. Zo’n wand kost 17,95. Vanwege het virus is de voorraad op dit moment helaas beperkt. Vaak horen we daarbij ook dat gebruikers al snel een van de wanden uit de tent laten als het weer dit enigszins toelaat en op dat moment heb je licht genoeg. Je geeft aan dat het “inhangen” van de zijwanden veel werk is. Ik zet zelf regelmatig zo’n tent op en dan ben ik binnen 5 minuten klaar. Ik vind dat niet veel werk voor een tent met dit formaat maar misschien kijk jij daar anders naar. We hebben bij de zijwanden gekozen voor klittenband want dat is niet alleen prijsvriendelijker dan ritsen (voor dat geld krijg je alleen een kwaliteit rits die na 3x gebruiken stuk is) maar mocht er iets mee mis gaan dan is het ook makkelijk te repareren. Vandaar die keuze.
Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet/best regards,
Peter van Rossem
Ok stuur je mij dan de zijwanden toe zodra je die weer hebt? Zou een fijne service zijn.
Vr gr Asjin
Hallo Asjin,
Zoals aangegeven in mijn vorige mail is de prijs van de tent die je gekocht hebt mede zo scherp omdat wij met vaste sets zijwanden werken. Als extra service zijn de zijwanden los te bestellen voor 17,95 per stuk. Mocht je ze willen bestellen voor die prijs dan kan ik een seintje geven zodra ze binnen zijn.
Met vriendelijke groet/best regards,
Peter van Rossem

Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Easy up partytent