Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

partytent zat in een kapotte hoes...geen nieuwe hoes, maar afgewimpelt met het feit dat deze hoes gratis, dus een extraatje van hun is. en bij transportschade krijg je geen nieuwe...dit wordt inderdaad op de site vermeld...met piepkleine lettertjes ergens onderaan...staat niet bij de produkbeschrijving! Schandalig voor een tent van 300 euro, dat men niet eerst kijkt of het spul wel oke is voordat men het verstuurt...ik koop hier nooit meer iets!

Reactie Buitenkado.nl:

Jammer dat je niet tevreden bent. Wij proberen in onze productbeschrijvingen altijd zo compleet en eerlijk mogelijk weer te geven wat je wel en niet mag verwachten van een product wat je bij Buitenkado koopt. Daarom geven wij in dit geval expliciet aan dat een kleine transport en of andere schade aan de opbergtas, die wij zoals gezegd gratis meeleveren, niet onder de garantie valt. Die keuze hebben we gemaakt omdat de opbergtas enerzijds redelijk kwetsbaar is maar anderzijds, zelfs met een kleine beschadiging gewoon 100% bruikbaar is als opbergtas. Ik wens je alsnog veel plezier met de tent.

Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Pro easy up partytent