Karolina

Nu heel slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een schaduwdoek besteld maar die bleek te groot dus netjes (!) met alle toebehoren en schoon weer in de doos gedaan en teruggestuurd en, nog steeds met het idee dat dit een goede zaak was, een kleinere besteld. Ten eerste horen ze binnen 2 weken, nadat zij het artikel retour gekregen hebben, het geld terug te storten. Maar dit werd dus ook op het allerlaatste moment pas gedaan (eigenlijk een dag te laat, maar vooruit... en voor mij is 60 euro veel geld dus erg vervelend dat dan zo lang moet duren en het geeft je ook geen gerust gevoel). Ik had al aan de telefoon verteld dat ik het doek niet meer zo mooi opgevouwen in de doos kreeg als dat deze gestuurd werd (heb het talloze keren geprobeerd) maar dat het doek helemaal schoon was en alles erbij zat. Dat was geen probleem en ik zou waarschijnlijk gewoon mijn volledige aankoopbedrag met verzendkosten voor de heenzending terug krijgen (want voor de retour moet je ook zelf voor de verzendkosten opdraaien). Ik wist zeker dat ik het netjes, schoon en compleet had terug gestuurd, dus ik maakte mij geen zorgen. Toen ik de terugbetaling zag bleek het 2 euro te weinig te zijn. Nou gaat het mij niet om die 2 euro maar ik was nieuwsgierig naar wat hiervoor de reden zou zijn en ik wist bijna wel zeker dat er een foutje bij de terugbetaling was gemaakt en dat het alsnog in orde zou worden gemaakt... FOUT! De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ze soms doeken terug krijgen met hele grasvelden erop en dat ze daarom soms niet alles terug storten om de schade te dekken, dat begrijp ik... maar ik had het wél netjes terug gestuurd. Toen wist hij mij eigenlijk zeker te vertellen dat ik dan de touwtjes er niet bij in gedaan had. Ik weet zeker dat die er wel in zaten want ik heb dit gecontroleerd en anders zou ik ze hier thuis dus nog moeten hebben en dat is dus niet zo. Hoe ik ook zei dat ik ze er wel bij had gedaan, hij bleef volhouden dat die er waarschijnlijk niet bij hadden gezeten. Ik had hier al een wrang gevoel over en nou blijkt dat bij het nieuwe doek (met de nieuwe touwtjes!) bij de eerste de beste winderige dagen al 2 geknapt zijn! Dus zeer slechte kwaliteit! Ik hoop dat de kwaliteit van het doek het beter gaat doen maar ik koop nooit weer bij Buitenkado, wat een flutzaak!

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Karolina,
Jammer dat je een en ander zo hebt ervaren. Onze ervaring is iets anders vandaar dat we die graag willen toelichten. Het is afgelopen maanden erg druk geweest bij alle vervoerders vandaar dat je pakket lang onderweg is geweest. We hadden daarna nog 6 dagen de tijd om het te verwerken en het geld retour te storten. Helaas zat het doek bepaald niet meer zo in de doos zoals je het had ontvangen waardoor de verwerking iets langer kostte. Ondanks dat je aangeeft dat de touwtjes erbij zaten hebben wij ze niet gevonden. Voor het doek, inclusief de touwtjes geven wij aan dat deze geschikt zijn voor gebruik bij windsnelheden tot windkracht 8. Uit de KNMI gegevens van de afgelopen 2 weken komt naar voren dat we regelmatig windsnelheden hebben gehad die daar overheen gingen en daar kunnen de touwtjes inderdaad niet tegen. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van het doek.
Team Buitenkado.

Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Schaduwdoek