Cindy Joosen

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

Easy up tent besteld. Zou hooguit wat schoonheidsfoutjes hebben.
Tevens zeilringetjes set bijbesteld. Deze gemonteerd volgens bijgeleverde handleiding. Gevolg: scheur in het doek.
Na contact werd gezegd dat dat eigen risico was maar dat evt tegen lagere prijs doek kon worden opgestuurd. Tevens werden we geattendeerd op YouTube gebruiksaanwijzing die anders bleek dan bijgeleverde gebruiksaanwijzing. Na deze opgevolgd te hebben bleken de ringetjes nog niet feilloos te monteren (hier en daar scheuren en lelijke ringen).
1 dag na plaatsen van de tent bleek er al roestvorming op de poten (echt na 1 dag).
Kortom, kwalitatief dus geen goede keuze, de easy up tent.

Reactie Buitenkado.nl:

Hallo Cindy, jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. Het plaatsen van de zeilringetjes gebeurt inderdaad op eigen risico, omdat wij uiteraard niet kunnen controleren op welke manier dit gebeurt. We hebben een filmpje met instructies gemaakt dat je op de website en via YouTube kan vinden, en gelukkig horen we eigenlijk nooit dat het mis gaat met de montage. Vervelend dat het bij jou toch mis is gegaan. Wat betreft de roestvorming; dit zal waarschijnlijk geen roest zijn, maar roestbruin stof. Dit zien we wel eens vaker, omdat de tenten uit een fabriek komen die wat minder schoon is (vandaar ook de waarschuwing voor schoonheidsfoutjes). Dit stof kan je gewoon wegpoetsen met een natte doek.

Score voor Buitenkado.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Easy up tent