Amer

Na meer dan een week niets te horen, heb ik gebeld betreft de levering. Het product zou mogelijk vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden, omdat ik aangaf dat de werknemers dan klaar zouden zijn. Dat was allemaal prima. Zaterdag na gebeld omdat ik hier niets over gehoord had. Het later leven was verder geen probleem. Het telefonisch contact verliep echter stroef. 'Ik heb de bon hier liggen en de vervoerder is net geweest en wordt dus vandaag niet verstuurd/geleverd'. Ook dat vond ik prima. Echter leek het de werknemer niet te interesseren en leek het hem niet te boeien dat dit later ging worden en moest ik hier gewoon langer op wachten. Op dit incident na was het allemaal prima.

Duidelijke/mooie website. Goed geprijsd.

Klantvriendelijkheid meedenken/begrip tonen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Goedemorgen,
Dank voor uw reactie. In verband met de drukte hanteren we een levertijd van maximaal 10 werkdagen. Uw order is binnen deze termijn geleverd. Uiteraard is het vervelend dat de levertermijn niet overeenkwam met uw verwachtingspatroon. We proberen zo goed als mogelijk rekening te houden met uw wensen. We gaan proberen te achterhalen wie u heeft gesproken en zullen hierop actie ondernemen. Het is juist een punt waarom we positief bekend staan.
Tip: heeft u voorkeuren, geef ze aan in de opmerkingen, we kunnen niet alles waarmaken, maar wel ons best doen om het zo goed mogelijk voor u te regelen.

Score voor Budget-Bestrating.nl: 3/5
Aangekocht product: