Idzinga

Pas op..kleurcode tuintegels soft comfort Ivory op we site is misleidend!...bij de kleur terracotta geel achtig staat zelfde code als bij de grijze tegels...we kregen grijze geleverd en na melding wordt gezegd dat dit het een uiterste is van zelfde kleur...dat is niet waar! Bij andere tegelhandelaren zijn deze kleuren met andere codes. de kleur verschild teveel om 1 code te hebben...geel en grijs?? Heb dit gemeld en krijg geen reactie van bedrijf! Zeer teleurstellend!

Klantvriendelijk, geen leugens verstellen, je website beter maken, zeker de kleurcodes

Zou u Budget-Bestrating.nl aanbevelen bij bekenden

Nee

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw feedback. We begrijpen de emotie in uw communicatie, echter kunnen we ons slechts ten dele vinden in de strekking van het bericht.
Het is uiteraard vervelend als een kleur op het scherm anders lijkt dan in werkelijkheid. Wij proberen bij diverse artikelen meerdere afbeeldingen te plaatsen. Dit om een zo getrouw mogelijk beeld te geven van de werkelijkheid. Bij het bestelde artikel stonden meerdere afbeeldingen in de verschillende nuances. De foto's zoals wij ze hebben ontvangen van het geleverde komen hier mee overeen.
Dat de ivory kleur gelijk staat aan terracotta/ geel, hebben wij niet genoemd en staat ook nergens op onze site.
Mochten er vooraf twijfels zijn over de kleur die u gaat bestellen neem dan gerust contact op. Wij kunnen altijd een paar afbeeldingen sturen van onze showrekken of eventueel sfeerafbeeldingen van onze leveranciers. U kunt op deze manier een beter beeld van de aangeboden producten krijgen.
Mocht u twijfelen over de geleverde artikelen trek dan aan de bel voordat u de producten verwerkt. Verwerken staat gelijk aan acceptatie.

Score voor Budget-Bestrating.nl: 0.5/5
Aangekocht product: