rutger stolk

Zeer goed

goede service en vriendelijk

1 je hoort 1 dag van te voren wanneer de levering is en dat is vervelend want kan hele week zijn, toevallig werk ik nu thuis maar anders was het wel een probleem geweest, kan niet zomaar zeggen, morgen neem ik vrij en om nou uit voorzorg de hele week vrij te nemen..........
2 per produkt heeft andere site een beeld hoe het in een tuin ligt, hier was 1 foto ligt, ik wilde graag een tegel maar de kleur was te blauw maar googelen bij anderen was hij niet zo blauw. Budget stuurde meteen een goede foto, heel servicegericht. Tip per produkt meer foto,s plaatsen bv hoe het ligt, dat verkoopt beter

Zou u Budget-Bestrating.nl aanbevelen bij bekenden

Ja

Reactie Budget-Bestrating.nl:

1. Wij werken er aan om verder vooruit te plannen qua bezorgingen. Dit proces verschilt per leverancier. Overigens is het niet nodig om thuis aanwezig te zijn als de losplaats gemarkeerd wordt. De chauffeur neemt vooraf nog contact op zodat u eventueel telefonisch de losplaats kunt bespreken.
2. We werken aan het toevoegen van de afbeeldingen. Overal praktijkbeelden van plaatsen blijkt toch nog wel lastig te zijn. Mocht u een foto hebben van uw afgeronde project die wij mogen gebruiken dan houden we ons uiteraard van harte aanbevolen.

Score voor Budget-Bestrating.nl: 5/5
Aangekocht product: