Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Bruynzeel Keukens

Vakmanschap is meesterschap

Als bewoner van een woonzorg appartement met een Bruynzeel keukenblok zocht ik een passende aanvulling om de keuken compleet te maken.
In Utrecht werd ik hier door uw verkoper Herman Koppe uitstekend begeleid. De communicatie, inlevingsvermogen en professionaliteit heeft mij zeer geholpen met de aanschaf van de juiste aankoop.
De aflevering en montage heeft is inmiddels plaatsgevonden. De monteur (Heinen Montage) heeft de aanvulling van de keuken prachtig gemonteerd en fijn was dat ook hij alle verpakkingsmaterialen heeft afgevoerd.
Al met al heb ik als klant het hele proces van kop tot staart heel prettig ervaren.

Als verbetertip zou ik aan Bruynzeel willen meegeven om de naast de standaard gebruikershandleidingen een aantal fimpjes te maken waarin wordt uitgelegd hoe de keukenapparatuur het beste te gebruiken is en waar vooral goed op te letten.
Dit onder het motto: zien is doen!
getekend, een 65 plusser!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Sonja, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij de aankoop en de plaatsing van de keuken. Op de site van de leverancier van de apparatuur kun je meestal de instructiefilmpjes bekijken maar ik neem je tip zeker mee !
Ik wens je heel veel plezier van de keuken! Groetjes Jolie - Team Webcare

Score voor Bruynzeel Keukens: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: