Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Mevr. Dujardin

Als we 0 sterren konden geven dan deden we dat ook. Onze keuken is 9 mei geplaatst en vandaag komt er voor de 8e keer iemand langs om de keuken correct geplaatst te krijgen. Wij werden in eerste instantie netjes geholpen door Simone B. in het filiaal in Alkmaar, daarna begonnen echter de problemen. We moesten meteen de hele keuken betalen (bijna 30000 euro) en kregen een paar weken voor plaatsing de naam van de monteur doorgestuurd. Op Google waren hierover enkel slechte reviews terug te vinden dus wij belden Simone om onze ongerustheid te melden. Zij gaf aan dat de reviews niet konden kloppen en dit hun beste plaatser betrof. Op de dag van levering kwam de regen met bakken uit de lucht gevallen, maar de kastjes bleken helemaal niet goed verpakt te zitten en werden nat binnen gehaald. We hebben meteen foto's genomen en melding gemaakt via de mail. Volgens de mensen van het transportbedrijf is dit gewoon de standaard MO bij Bruynzeel. Bij plaatsing bleek een zijkant verkeerd ingemeten, die zou vervangen worden. Daarna ging het eigenlijk alleen maar van kwaad naar erger: het vervangstuk dat geleverd werd, bleek de verkeerde kleur, de kraan deed t niet. We begonnen te merken dat kastdeurtjes niet goed sloten en dat bij onze hoge kastenwand de deur van de koelkast bol begon te staan. Na tig bezoeken blijkt dat de hoge kastenwand volledig verkeerd is geplaatst en dat alles getordeerd is. De hele boel moet er weer uit, maar het blijft fout gaan met levering van onderdelen: beschadigd, verkeerd, niet besteld, etc. Ondertussen is het vandaag dus 18 december en hopen we maar dat het vandaag een keertje goed komt. De deuren voor koelkast en vriezer blijken alvast alweer verkeerd, maar hopelijk komt de kastenwand nu tenminste waterpas te staan voor het einde van het jaar.
Laat je dus vooral niet inpakken door mooie verkooppraatjes en het idee dat je bij een degelijk Nederlands bedrijf koopt, want dat is niet het geval!

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Valerie, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantbegeleider die het dossier heeft doorgenomen en de juiste acties heeft uitgezet. Groetjes Jolie

Score voor Bruynzeel Keukens: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: