Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Otto van Esterik

Samen met bruynzeel onze droom keuken samengesteld.
De aanschaf van een nieuwe keuken heeft een behoorlijk prijskaartje. Dit is dan ook geen dagelijkse kost. Om die reden hebben wij besloten om de prijs knallers en de snelle jongens links te laten en naar een goed aangeschreven expert te gaan.
In ons geval hebben we de keuken samen moeten stellen voor dat we eigenaar werden van ons huis en de uitbouw gerealiseerd was.
Er moest dus gepland worden van tekeningen en schattingen.
Op dit gebied heeft Bruynzeel echt zijn waarde laten zien.
Er is op een professionele wijze meegedacht en geadviseerd. Op de juiste wijze en plaatsen werden reserves ingebouwd door bruynzeel waardoor de keuken precies geplaatst kon worden naar onze wensen.

Wanneer ik onze keuken vergelijk met vrienden/kennisen die een keuken hebben laten plaatsen door een andere leverancieer hebben wij de juiste keuze gemaakt door gebruik te maken van Bruynzeel.

Uitstekende service

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Otto, wat een mooie review, dankjewel ! Goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen en een mooie keuken hebben kunnen monteren. De review heb ik doorgezet naar de desbetreffende collega's. Veel kookplezier toegewenst ! Groetjes Jolie

Score voor Bruynzeel Keukens: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: