Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Jos

Fijn gesprek in de winkel(Breda), goed advies over de (her)inrichting van keuken en bijkeuken. Mooi degelijk materiaal. Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en ervaren monteur. Twee deuren hadden kleine beschadiging van het transport, deze zijn gelijk opgegeven voor vervanging en later ook netjes vervangen.
De keuken is heel fijn ingericht en heerlijk om in te koken. Ook de bijkeuken met wasmachine, droger, vaatwasser en spoelbak is heel mooi en handig. Veel kastruimte boven het aanrechtblad is echt top.
Inmeten van de keuken is zeer precies uitgevoerd. Ook het inmeten van het aanrechtblad, na plaatsing keuken met tijdelijke noodbladen is zeer precies uitgevoerd. Bij plaatsing van de bladen paste alles tot op 0,5 mm nauwkeurig.
Wij zijn super blij en zeer tevreden met de keuken. Ook de communicatie was duidelijk en klopte met de afspraken.
Telefonisch contact over het leiding plan was fijn en zeer verhelderend. Alles paste daarna ook precies, de monteur was heel blij met de juiste plaatsing van leidingen en afvoeren.

Al met al, top bedrijf.

Goede alternatieve ideeën over de inrichting. Heeft zeer goeg uitgepakt.

Transporteurs aanspreken over het voorzichtig behandelen van de pakketten. Niet dragen aan de plastic verpakking banden.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Jos, wat leuk te lezen dat we je vanaf de aankoop tot oplevering van de keuken zo goed hebben kunnen helpen! Wij wensen je heel veel kookplezier ! Groeten Jolie

Score voor Bruynzeel Keukens: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: