Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

B. Relouw

Niet doen!

Ze zijn heel goed in verkeerde onderdelen leveren, keer op keer.

Eerste leverdatum: verkeerd blad en verkeerde steunwand vaatwasser geleverd, verkeerde greepjes, geen bestekbak, verkeerde korfplug, geen afwerklijstjes, etc. Aantal deurtjes beschadigd geleverd.
Keuken wordt toch gemonteerd want is weer onderaannemer die moet monteren "met dat wat er is".
Nieuwe afspraak maken. Moet je zelf bellen naar servicecentrum, staat op de brief. Die verwijzen door naar de winkelverkoper. Die meldt schade, na een: "tsja, dat is een lange lijst, zet alles maar op de mail." Geen: wat vervelend, excuses, niets.
Weken later een afspraakinplanformulier met niet alle punten erop. Bel het servicecentrum bij vragen. Die verwijzen weer naar winkel, die verwijst naar servicecentrum, etc.
Lijst wordt aangepast na veel bellen en mailen.
Tweede leverdatum van verkeerde/defecte onderdelen (maanden later): weer dezelfde verkeerde onderwand geleverd en weer geen bestekbak.
Ik moest zelf aandringen dat het mischien wel klantvriendelijk zou zijn deze even op te sturen, ipv weer maanden wachten op volgende afspraak. Dat is toen gedaan.
Keuken wordt weer vrijwel volledig gedemonteerd (de hoogte was ook niet goed en nooit overlegd) en nieuw blad komt erop.
"Wandje onder kunnen we volgende keer wel van onderaf doen.
Derde monteursafspraak (2 maanden later):
Strips boven kookplaat eindelijk geplaatst (dus 5 maanden onbeschermd geweest tegen kookvocht). "Oei, nee dat wandje kan toch niet van onderaf..."
We hebben het erbij gelaten en nu dus 1 hoogglansonderdeel in onze mat keuken.
Geen snippertje klantenservice!! (Dat ze gewoon de juiste keuken plaatsen noem ik geen service).
Tientallen mails en telefoontjes en veel tijd en energie.
En dan zeggen na een opleverlijst van 15 punten: "wees maar blij dat je bij Bruynzeel hebt besteld, wij zorgen er tenminste voor dat het in orde komt."
Gewoon niet doen dus.

Score voor Bruynzeel Keukens: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: