Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Jessica

Wanneer je de keuken koopt kunnen ze van alles voor je regelen, maar als deze eenmaal is besteld is de service en hulp echt ondermaats.

Zowel het toevoegen van een veegplint was erg moeilijk, en hier werd ik dan ook niet bij geholpen. 2 maanden later hoorde ik, sorry er is miscommunicatie ontstaan. Vervolgens was het te laat om het nog tegelijk te laten leveren.

De week rondom het plaatsen hebben wij verschillende berichten ontvangen dat producten niet (meer) leverbaar waren. Via Bruynzeel was het niet mogelijk om de vaatwasser eerder te laten bezorgen, terwijl Atag zelf weer iets anders zei. Alsnog op tijd geleverd door Atag gelukkig, niet door Bruynzeel.

Dag van plaatsen blijkt de keuken niet compleet te zijn. De hoge kast is niet geleverd… terwijl deze wel geleverd moet zijn volgens de monteur. Geprobeerd de klantenservice te bellen.. dit was dramatisch. Ze sturen je van een kastje naar de muur, terwijl ik alleen wil weten waar de kast is. Nooit meer teruggebeld… en ze zijn nu met bouwvak. Ik moet wachten tot september voordat ik iets van een Kast kan verwachten.

Maar met name de service en begeleiding vind ik in deze situatie rondom schandalig!

Fijn geholpen in de winkel

Communicatie rondom plaatsen en leveren van de keuken

Score voor Bruynzeel Keukens: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: