Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

C de Greeff

Bruynzeel stond bij mij bekend als leverancier van massaal geplaatste keukens in groot schalige bouwprojecten. Door de ontwerper (hr Hobma Breda) werd dit idee snel ondergraven. Hij ontwierp in 3 sessies een droomkeuken voor mijn vrouw en mij. Ook de levering en realisatie waren perfect.De enige dissonant was de plaatsing.Toen ik uiteindelijk begreep hoe de onderplinten verwijdert moesten worden (ter controle van eventueel vuil onder de keuken).kwam er een halve keuken onder uit'. Dit waren plinten die overgebleven waren en teveneen grote hoeveelheid zaagsel en stof. De hr Hobma had op mijn verzoek extra verlichting meegeleverd.Toen ik de monteur na informatie verzocht deze verlichting als nog te plaatsen werd erg afhoudend gereageerd. Toen bleek opnieuw dat bruynzeel een bedrijf van caliber was Ik bood de service- afdeling aan de lampjes zelf te plaatsen. Toen tijdens dit gesprek ook nog bleek dat de geleverde roosters onder de vriezer, oven en vaatwasser wel geplaatst hadden moeten worden, en ik opnieuw aangaf dit zelf dan wel te doen,kwam er een ongeloofelijke deal tot stand. Door mijn opstelling bood de aftersaleservice mij twee plinten aan om de bovenrand van de keuken-achterwand te verfraaien. Hulde voor deze oplossing

De presentatie van bruynzeel naar de buiten-. wereld (de blauw/gele) logoos zijn wat ouderwets. Zelfs bedrijven als AH en Jumbo veranderen regelmatig van beeld.

Score voor Bruynzeel Keukens: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: