Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Ernst de Boer

Het advies in de winkel was vriendelijk en oké, al moet je zelf ook goed controleren of alles klopt. Bij ons waren de dikte van de werkbladen en de uitsparing voor het gasstel onjuist ingevuld. Je krijgt vlak na ondertekening al het verzoek om een beoordeling te geven, ruim voor levering en plaatsing natuurlijk.
Bij de levering ging het mis: de vaatwasser was niet meegeleverd; er was een ongelukje gebeurd waarbij het apparaat was beschadigd. kan gebeuren, maar laat het je klanten dan even weten. En het vervolg is wel heel apart: de nalevering laat 11 werkdagen op zich wachten en plaatsing nog eens 4 werkdagen! Als je zelf zo'n ding online bestelt, heb je hem de volgende dag in huis! Ondanks herhaald protest gebeurt er niets, onze 'klantbegeleider' laat al helemaal niets van zich horen. Absoluut geen oplossings- en klantgerichte handelwijze.

over het algemeen degelijk materiaal, mooie kleuren.

Speel open kaart: als er een onderdeel of apparaat niet kan worden geleverd, laat dat dan weten en stel je klanten niet voor een voldongen feit. En zeg duidelijk waar je keukens worden gemaakt. Wij werden in de waan gelaten dat we een bruynzeelkeuken hadden gekocht (uit eigen Nederlandse fabriek lees je overal op de site), maar volgens de installateur was het een Duitse keuken van het merk Schüller. Dat draagt niet bij aan het vertrouwen.

Score voor Bruynzeel Keukens: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: