Bezorging

G. Mastenbroek Bouwsupport

Op 30-6 een douglas houten deur besteld en direct betaald, deze zou op 12-9 bezorgd worden. Volgens de website op voorraad. Word ik op 11-9 gebeld dat de deur niet meer op voorraad is en dat ik een prijsverhoging moet betalen omdat de deuren duurder zijn geworden. Dit terwijl de prijs op de website ongewijzigd was. Noodgedwongen heb ik toe moeten geven omdat ik bij mijn klanten de schuur niet 3 maanden zonder deur kan laten.
De verkoper vond het blijkbaar al zo netjes om (pas 2,5 maand na de bestelling) contact met mij op te nemen, dat een compensatie of aanvullende service niet mogelijk was.

Wie heeft u geholpen?

Meerdere verkopers

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste G. Mastenbroek Bouwsupport,
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen en uw opmerkingen. Wij hebben uw beoordeling uitgebreid besproken en zien in dat de communicatie intern wat te wensen overlaat. Hier zijn wij meteen mee aan de slag gegaan. Verder moet ik u melden dat u niet 12-9 uw bestelling bezorgd kreeg maar 12-8. Wij hebben geen 2,5 maand later contact met u opgenomen. Ik geef toe dat, wanneer u uw bestelling op 30-06 geplaatst en betaald heeft, het te lang duurde voordat er contact met u opgenomen werd over de voorraad. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze toeleveranciers. Ik hoop u in de toekomst nog een keer te zien wanneer u hout nodig heeft en wij u kunnen aantonen dat wij met zulke beoordelingen echt wat doen. #wooditbemagic

Score voor Brevé Tuinhout: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Douglas houten deur met kozijn