Bezoeker

Het uitvoeren van de bestelling duurde behoorlijk lang. Opdracht gegeven op 23 mei, levering op 29 mei. Bij opdracht bevestiging werd alleen de afhaaldatum vermeld en niet dat dit alleen tussen 13.00 uur en 17.00 uur kon. Daar sta je dan 's morgen terwijl de klus voor die dag gepland was. In de catalogus stond een verkeerde prijs vermeld meer dan 300% te hoog, dit werd wel gecorrigeerd op de nota maar het teveel betaalde bedrag is tot op heden 4 juni nog niet terug betaald. De palen van 7,0 bij 7,0 blijken bij nameten 6,0 bij 6,0 te zijn, terwijl ze besteld zijn als ruw. Houtdraaibouten zijn van slecht kwaliteit, buigen bij aandraaien of de kop breekt bij geringe spanning af bij het aandraaien. De geleverde houtschroeven werken beduidend slechter dan die van de bouwmarkt. Kortom mijdt dit bedrijf.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling.
U heeft per mail op maandag 25 mei om 11:26 uur een pakbon ontvangen met de toegezegde afhaaldatum en afhaaltijd van 13-17 uur. Over de schroeven heb ik u nog bedankt voor uw oplettendheid en dit ook meteen voor u aangepast. Verder horen wij niet dat onze schroeven slecht zijn of afbreken. Als u de schroeven in de hardhouten palen wil schroeven dan dient u altijd eerst voor te boren. Het heet uiteindelijk niet voor niks hardhout. Wij hebben de terugbetaling aangemeld via onze betalingsservice. Hier kan enige tijd overeen gaan voordat het bedrag is teruggestort op uw rekening. #wooditbemagic

Score voor Brevé Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
schuttingpalen en ijzerwaren