Bezorging

Bezoeker

De bestelling via de website werkte goed. Na de bestelling was het afwachten, ik heb na twee weken een mail gestuurd wat de status van mijn bestelling was en kreeg na een week antwoord. Het is blijkbaar vanwege Corona moeilijk de levertijden (2 weken) vol te houden. Ik heb (niet alleen bij dit bedrijf) de indruk dat Corona al snel wordt aangegrepen als oorzaak als er vragen of klachten zijn.
Verder kan ik op de site niets afleiden uit de status van mijn bestelling. Er staat al ruim een week 'afgehandeld' bij de bestelling maar ik weet niet wat dat betekent. Ik heb in ieder geval nog niets ontvangen.
Er staat op de site niets over hoe de levering gaat, bv wordt ik gebeld als het gaat worden geleverd, of krijg ik een mail? Kan ik aangeven wanneer ik thuis ben?
Een beetje wazig allemaal, ik neem wel aan dat ik mijn bestelling uiteindelijk ga krijgen.
Over de bezorging kan ik nog niet oordelen en een eindoordeel heb ik nog niet, eerst maar eens wat binnenkrijgen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Ik heb u een e-mail gestuurd op 27 mei jl. met een uitleg over de levertijden. Ik zal per e-mail contact met u opnemen voor een alternatief. #wooditbemagic

Score voor Brevé Tuinhout: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
tuinhout