Zeer vriendelijk personeel, uiterst behulpzaam!
Wat is uw ervaring met het afvoeren en vernietigen van uw materiaal?
Het gaat zeer vlot, alles wordt voor je uitgeladen, ze vragen je mee te kijken met het wegen. Zeer correct allemaal.
Wat voor materiaal heeft u laten vernietigen?
Archiefpapier