Product

Lenderink

Het bestellen en de levering ging goed. We hebben een inklapbare grondbox gekocht. Helaas bleek na het in elkaar zetten dat deze niet zo makkelijk inklapbaar is. Je hebt namelijk gereedschap nodig om iets los te maken zodat je de box in elkaar kunt klappen. Dit stond niet in de beschrijving op de website vermeld.
Hierover hebben we contact gezocht. Daarin werd verwezen naar de veelgestelde vragen op de website, waarin het vermeld staat. Maar wie leest er nou de veelgestelde vragen door als je iets besteld ergens?
Retouren mag helaas niet, omdat de box in elkaar gezet is. Ondanks dat we misleid zijn door de informatie op de website en niet konden weten dat de box niet inklapbaar is.

Ik raad het af om een inklapbare box te bestellen hier. Je kunt beter ergens anders een goedkope box kopen, die zijn namelijk volgens de definitie van Boxenland ook inklapbaar, je hebt er alleen wat gereedschap voor nodig.

Welk artikel heeft u gekocht?

playpen/grondbox

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat jullie tevreden zijn over het bestellen en de snelle levering. Al onze grondboxen/playpens zijn eenvoudig (als een soort harmonica) in elkaar te klappen. Hiervoor dient natuurlijk wel eerst 1 paneel te worden los gemaakt. Dat kan eenvoudig m.b.v. (meegeleverde) inbussleuteltje. Op meerdere plekken op onze site staat dit uitgelegd/afgebeeld. Jammer als dat niet duidelijk was en jullie een andere verwachting hadden.
We bieden al meer dan 11 jaar lang de meest stevige grondboxen/playpens aan die ook veel professioneel worden gebruikt in kinderdagverblijven e.d. We hechten juist veel waarde aan eerlijkheid en veiligheid.

Score voor Boxenland.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: