Product

Wezendonk

Matige kwaliteit tegels, het ziet er verder wel ok uit (pastelkleuren maken de kamer niet zo druk). Het transport mag beter, tegels komen al beschadigd aan vermoedelijk door zeer dunne verpakking zonder enige bescherming. Compensatie die werd aangeboden was wel erg aan de magere kant. Afhandeling van de klacht gebeurt netjes maar was erg onduidelijk en had voor mijn gevoel daadkrachtiger opgelost kunnen worden. Gelukkig hoeven de tegels niet een eeuwigheid mee te gaan maar voor de prijs-kwaliteit toch echt onder de maat, ik beveel het product niet aan.

Welk artikel heeft u gekocht?

zachte vloertegels

Reactie Boxenland.nl:

Hartelijk bedankt voor je feedback. We versturen onze zachte vloertegels/speelmatten bewust met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal. Het komt vrijwel nooit voor dat tegels beschadigen. In geval van beschadiging zijn we graag bereid om een bestelling retour te nemen of tegels om te ruilen. We hebben dit ook aangeboden, maar er is de voorkeur gegeven door jullie om de tegels te houden en compensatie ervoor te ontvangen. Graag benadrukken we dat de tegels die we aanbieden van de hoogste kwaliteit zijn. O.a. qua kleur, dichtheid en duurzaamheid.

Score voor Boxenland.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: