Product

Henk-Jan van Olst

Mijn ervaring met de schuimtegels onder een badje met 30 liter water er in is levensgevaarlijk !
Deze tegels liggen op gecoate tegels en gaan zweven door dat er water onder gaat staan . Als je er op stapt verschuiven ze al door een ligte druk van je voet met bad en al ! Waardoor je lelijk ten val komt !
Helaas wordt er ook niet meegedacht over een oplossing terwijl een bedrijf dat verplicht is als ze een levensgevaarlijk product leveren.

Welk artikel heeft u gekocht?

zachte vloertegels

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je feedback. Onze zachte puzzel vloertegels worden veel buiten gebruikt o.a. als ondergrond voor zwembaden. Ze absorberen geen druppel water en gaan nooit rotten. Alleen kunnen de kleuren na verloop van tijd gaan vervagen. Jammer dat voor jullie specifieke toepassing deze tegels niet goed geschikt lijken en zelfs als gevaarlijk worden ervaren. We hebben d.m.v. rechtstreeks contact meerdere tips gegeven hoe de tegels wellicht anders gebruikt zouden kunnen worden. Aangezien de tegels reeds (enige tijd) in gebruik waren genomen hebben we helaas het aankoopbedrag ervoor niet kunnen vergoeden wat je graag wilde.

Score voor Boxenland.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: