Product

Sofie Verheye

Wij kochten een tweetal weken geleden 16 vloertegels met eikenhouten look (https://www.boxenland.nl/a-36310552/speelmatten/vloertegel-eikenhouten-look-50-x-50-x-1-2-cm) voor een bedrag van € 134,3. Bij het installeren van de tegels, merkten we dat er enkele beschadigd waren. We meldden dit onmiddellijk en kregen 2 tegens ter vervanging opgestuurd. Intussen schilferen alle vloertegels af (print gaat af). We meldden dit intussen en kreeg jammer genoeg volgend antwoord waar we vrede mee moeten nemen:

Het is natuurlijk lastig te boordelen op afstand.
Het is helaas niet mogelijk om bijvoorbeeld kosteloos alle tegels te vervangen of een ander soort te sturen. Als dat de verwachting mocht zijn. De effen gekleurde tegels worden gemaakt volgens een ander principe.
Uit coulance kan ik wel intern eventuele korting bespreken op aanschaf van een andere soort tegels als dat jullie voorkeur mocht hebben.

Welk artikel heeft u gekocht?

zachte vloertegels

Reactie Boxenland.nl:

Nogmaals bedankt voor het delen van feedback. Fijn dat we in contact zijn om een mogelijke oplossing te bieden. Hierbij is o.a. aangeboden om het totale betaalde bedrag te vergoeden. Er is gekozen om de tegels te behouden.

Score voor Boxenland.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: