ANDRIES BOERTIEN

Bestellen zeer eenvoudig maar check de bestelling nogmaals voordat je het verzend.
Het brede soms onbekende assortiment geeft heel veel mogelijkheden. Let dus goed op! Telefonisch zeer goed bereikbaar, deskundig advies en zeer behulpzaam. Zeker een aanrader als je gaat verbouwen.

Breed assortiment. Goed bereikbaar en indien nodig bellen ze je ook nog terug. Vragen worden zonder op de klok
te kijken beantwoord. Verstand van zaken en dat is heel prettig in het woud van aanbieders van bouwmaterialen.

Bestelling geplaatst en ik zou vrijdag kunnen informeren wanneer ik het transport kon verwachten. Helaas was om 16.00 uur de vrachtwagen nog niet geladen dus konden ze mij daarover niet informeren. Nu hebben ze je mobiele nummer, dus hoe makkelijk kan het zijn om toch even een app te sturen zodat je weet of je maandag om 8.00 al aanwezig moet zijn. Ik snap heel goed dat het moeilijk is om een tijd te geven maar als je als 2e of 3e aan de beurt bent is het wel een duidelijke aanwijzing. Bij mijn bestelling zaten ook enorme balken die qua lengte met de andere goederen overeenkwamen. Maar deze balken had ik niet besteld. Gelukkig zag ik dit op tijd en gingen ze meteen weer mee terug. Ik had deze nooit naar binnen gekregen dus hier had ik wel een groot probleem gehad. Volgens de chauffeur een regelmatig terugkerend probleem door slecht aangegeven stickers op orders.

Score voor Bouwbestel.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
divers bouwmateriaal.