Zeer goed en prettig
Reactie Boshuis thuis in water:
Beste Hans,
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor! Geweldig om te horen dat u alles als zeer goed en prettig heeft ervaren en dat u ons op alle onderdelen een 10/10 geeft. Dat is een groot compliment voor ons hele team.
We hopen dat u nog lang plezier heeft van het product en staan altijd voor u klaar mocht u ons weer nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Team Boshuis