4 bomen besteld en 1 boom garantie.
Hoe omschrijf je je ervaring?
Bomen zagen er goed uit. Helaas kwam er aan 1 boom geen blad. Gelukkig met de boomgarantie krijg ik in de nazomer een nieuwe boom. Geweldige service.
Bomen zagen er goed uit. Helaas kwam er aan 1 boom geen blad. Gelukkig met de boomgarantie krijg ik in de nazomer een nieuwe boom. Geweldige service.