Top!
Hoe omschrijf je je ervaring?
Mooie boompjes ontvangen, levering ging vlot en vlekkeloos. Helaas gaat 1 boompje niet goed, maar heel veel vriendelijk contact gehad met een advies hoe de boom toch aan gaat slaan. Ben benieuwd, na 4 weken moet er resultaat te zien zijn.