Goed, super mooie bomen alleen wel slechte communicatie!
Hoe omschrijf je je ervaring?
Goede kwaliteit en super prijs leibomen
Reactie Bomenenzo.nl:
Goedemorgen Suzanne,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Excuus dat u ons niet telefonisch kon bereiken. Door een tijdelijke onderbezetting, doen we er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Helaas is dit bij u niet gelukt.
Daarom onze oprechte excuses.
Vwb de levering wordt er na inplannen van de order automatisch een mail gestuurd. Deze komen bij sommige mailadressen weleens in de spam. Excuus hiervoor.
Wij hopen dat u mag genieten van de bomen en uw tuin.
Team Bomenenzo