Olijfwilg in leivorm en Toscaanse jasmijn besteld. Op de dag van levering was er niemand thuis. Dit was geen enkel probleem. De bestelling lag netjes op de afgesproken plaats. Inmiddels staan leibomen en Toscaanse jasmijn te shinen in mijn achtertuin. Kortom, ik ben super tevreden over de aflevering en de mooie bomen.
Hoe omschrijf je je ervaring?
Ga zo door.