Sorry, maar ik ben niet tevreden. De geleverde coniferen waren bij levering droog en al bruin aan het worden. Contact hierover levert niets op. Het contact stopt bij hun gewoon.
Hoe omschrijf je je ervaring?
Zou er geen kunnen noemen.
Zou er geen kunnen noemen.