Gisteren zou onze boom (Perzische Slaapboom) tussen 08:00 en 10:00 bezorgd worden. De verrassing was groot toen ik om 07:45 de gordijnen opende en de boom al in de voortuin stond. Hij is prachtig!! Hij heeft zelfs als bloemetjes. We hebben hem direct op zijn plekje gezet en veel water gegeven. We hopen dat hij goed aanslaat 🌳
Dank jullie wel voor de fijne service, we komen graag nog eens bij jullie terug.
Hoe omschrijf je je ervaring?
Zeer prettige klantenservice.