Kon u makkelijk bestellen op onze site?

R.Oole

Slecht

Niet tegen gekomen

Betere service als er problemen zijn, de garantie was niet van toepassing omdat het helemaal aan mij lag. Gelukkig heb ik van onze vrienden een nieuwe heg gekregen omdat wij van een aow de heg had gekocht. In Ridderkerk zijn meer mensen niet tevreden over bomenenzo.

Reactie Bomenenzo.nl:

In november 2020 hebben wij bij klant 17 coniferen geleverd. In juli 2021 (ruim na de garantietermijn) wordt er gemeld dat er 5 coniferen bruin werden. Hierover is door ons advies gegeven. In augustus ontvingen wij foto's dat de 5 coniferen het niet hadden gered en helemaal waren terug geknipt tot op de stam. Aangeboden dat wij deze 5 opnieuw in het najaar komen leveren.
In september ontvangen wij een mail dat klant graag 3 extra coniferen wil planten en klant is blij dat de andere coniferen goed zijn.
4 dagen laten stuurt klant een mail dat hij 10 coniferen heeft verwijderd en alle coniferen vervangen wil hebben, daarbij het voorstel ieder de helft te betalen van 20 coniferen. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan, omdat klant het verwijderen van de coniferen zelf heeft beslist.
Wij kunnen ons daarom niet in deze review vinden, daar we alles graag naar eerlijkheid willen oplossen.

Score voor Bomenenzo.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
17 coniferen