Blox opslag Hengelo

Ik heb met de Blox Hengelo geen goeie ervaring mee! Er werkt een man daar die helemaal niet vriendelijk en behulpzaam is! Ik wacht al 3 maanden op mijn borggeld en het geld wat in februari teveel is betaald €123:00 euro! Mijn opslag ruimtes waren al leeg! En ook had ik het netjes achter gelaten die 2 opslagruimte's! Te vaak heb ik er achterna gebeld! En die onvriendelijke botte man wil mij niet gaan helpen en mij netjes het geld terug storten automatisch! Al 2 maanden zegt die man van de Blox Hengelo zijn naam maar niet! Ook geen goeiendag en een fijne dag wenst hij mij ook niet! Een goed weekend heeft die mij ook nooit gewenst! En daar hou ik niet van! Mensen horen vriendelijk te blijven naar de klanten en hun werk goed te doen! Ook had hij gezegt 3 dagen terug tegen mij om een email te sturen! Dat heb ik gedaan een mail gestuurd! Maar daar is nooit op gereageerd! En nu nog steeds heb ik mijn borggeld maar niet en het teveel betaalde geld niet terug gekregen! Deze bedrijf de Blox Hengelo is eerlijk gezegt geen aanrader!! Zo ga jij niet met klanten om!

Opvallende sterke punten

GEEN STERKE PUNTEN!!!!!!👎👎😠

Score voor BLOX Xtra Opslag: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee