Meer uitleg nodig voor beginners. Ik was niet bewust van de feit dat de "Rem pedaal" is hoger dan de "Gas pedaal". Ik heb schoenenmaat 48. Er is weinig ruimte voor mij voeten. Mijn voet stond op het gaspedaal. Ik wilde meteen remmen, maar mijn voet stootte tegen het rempedaal, dat hoger zit dan het gaspedaal op de heftruck. Daardoor kwam mijn voet weer op het gaspedaal terecht. Toen dat gebeurde, botste ik tegen de muur op ongeveer een halve meter achter mij. Daarna kreeg ik het advies om te stoppen met de heftrucklessen. Wel mocht ik doorgaan met de lessen voor de elektrische pallettruck.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.