Henri van den Ouden

Op de eerste dag kregen wij instructie van een andere instructeur dan op de tweede dag. Hierdoor kwamen bij ons (cursisten) een paar belangrijke verschillen naar voren. Hoewel beide instructeurs DEZELFDE instructie gaven en zij beiden het belang van veilig en gecontroleerd werken benadrukten was er ??n duidelijk verschil. Op de tweede dag gaf de instructeur de instructies die we op de eerste dag hadden gekregen op een beter gestructureerde en stapsgewijze manier aan ons door: 1. goed aanrijden. 2. recht voor de stelling. 3, wielen recht naar voren bij het in- en uitrijden. 4. Zodra de pallet buiten de stelling is het vorkblad eerst laten zakken. 5. Vorkblad kantelen. Hierna pas gaan rijden met de geheven lading. Hoewel de instructeur op de eerste dag al deze stappen ook heeft genoemd deed hij dit d.m.v. "one-liners" en niet volgens de stapsgewijze en gestructureerde manier waarop de tweede instructeur dit deed. Overigens heb ik beide dagen als bijzonder plezierig en zeer leerzaam ervaren. Het is duidelijk dat Blom goede en ervaren instructeurs gebruikt en dat je bij Blom dit waardevolle certificaat echt moet verdienen. Hartelijk bedankt voor jullie prettige en goede opleiding.

Score voor BLOM opleidingen: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2-daagse Heftruckopleiding (beginner)